Monday, June 5, 2017

Cu un an mai tarziu

Prima data cand am scris pe acest blog a fost acum un an si de atunci pot spune ca lucruri despre mine din prima postare, in care ma prezentam, nu mai sunt atat de adevarate. Asa ca am decis sa o fac si a doua oara, la un an diferenta.

Am 17 ani si pot spune ca, odata cu varsta, s-a schimbat considerabil modul in care privesc lucrurile. Nu stiu ce anume s-a modificat in creierul meu dar de cand am implinit aceasta varsta pot spune ca am devenit mult mai fericita, desi am avut parte si de cateva experiente nedorite si anume probleme in familie. Consider totusi ca am fost pregatita sa le fac fata si ca daca aceleasi lucruri s-ar fi intamplat cu un an in urma probabil mi-ar fi fost mult mai greu sa trec peste ele.

Nu mai folosesc nici online si nici in viata reala "internet slang" deoarece datorita orei de limba romana apreciez mai mult scrisul corect. De asemenea, nivelul meu de ignoranta a scazut considerabil si acum stiu ce inseamna de fapt karma si pot spune ca nu mai cred in ea (o confundam cu legea atractiei universale, in care cred inca).
Cateva lucruri au ramas totusi la fel: inca nu suport insectele, imi plac animalele si nu stiu cum sa inchei postari in care ma prezint.

No comments:

Post a Comment